Menteri Lawak Malaysia | #2Kerja

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

Menteri Lawak Malaysia | #2Kerja

Menteri Lawak Malaysia | #2Kerja 

Sapa tak kenal menteri yang bakal menjuarai MahaMenteri Malaysia pada tahun 2015, Ahmad Maslan... Hahaha. Macam macam statement yang dia berikan yang memang super lawak...

Pelawak No 1 Malaysia Yang Paling Hampeh

Semakin hari semakin pelik dengan kenyataan yang dia berikan.. Aku tak berapa nak pasti samada dia bercakap guna akal pikiran atau hanya sekadar menggunakan kepala lutut untuk berfikir...  Baru baru ni statement dia tentang #2Kerja.. Lagi dasyat...


Hai lah menteri... Aku rasa sapa yang undi dia masa Pilihanraya yang lepas mesti malu nak mengaku dia ni Ahli Parlimen kan... Mesti ada rasa penyesalan.. Hahahaha.. Terus terang aku cakap, kalau ahli parlimen tempat aku mengundi keluarkan statement camni, sampai mati aku tak kan undi dia sekali lagi.. 

Buat #2Kerja untuk menampung kehidupan

Kalau ikut jawatan, aku pon buat lebih dari 2 kerja tau... Akulah SUAMI, akulah ANAK, dan akulah juga seorang AYAH.... Tu belum masuk kerja hakiki yang aku buat kat pejabat ngan blogger lagi tu.. 


Apa pula kata Komedian kita, Harith Iskandar... Harap harap Ahmad Maslan bacalah apa yang Harith Iskandar tulis tu.. 
0 Komentar untuk "Menteri Lawak Malaysia | #2Kerja"
 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info