18SX: Khas Buat Lelaki Sejati

Berkongsi maklumat isu semasa dari pelbagai dimensi

18SX: Khas Buat Lelaki Sejati

Google bagi

Wahai lelaki, kini kita sedang diperhatikan.. Aku rasa loya sangat nak buat entry pasal ni.. Korang nampak mangkuk tandas tu?? Dulu bila dikaitkan dengan mangkuk tandas ni, mangsa mangsa adalah perempuan kan.. Ade bermacam macam cara nak ngintai diorang..

Ade yang letak camera, ade yang intai dari luar dan macam macam lagi lah.. Dan aku memang pengguna tegar dengan mangkuk tandas... Sebabnya malu nak buang air kecik kalau ade orang kat sebelah..

google
Tapi sejak aku tahu satu benda ni, aku tak akan sesekali guna Mangkuk Tandas lagi kat mana mana tandas awam.. Aku lebih rela guna benda kat atas ni..

Tadi aku ade terbaca satu blog yang ditulis oleh wartawan, dia bongkar satu kegiatan tak bermoral.. Aku rasa bengong kot.. Ade yang pegi letak kat mangkuk tandas tu camera just nak tengok 'anu' lelaki tu besar mana dan panjang mana..

Bila dah tengok 'anu' lelaki tu, pastu budak yang pasang camera tu boleh pegi 'review' cerita pasal 'anu' tu.. Laaaa!!! Gay rupenye... Dalam ramai ramai pompuan kat dunia ni, jantan juga yang dicarinya.. Dunia dah semakin hujung
6 Komen untuk "18SX: Khas Buat Lelaki Sejati"

yuckss.....makin bahaya dah skrg ni...tandas public jadi sasaran...

ouch... tetiba sy baca juga...
bukan laki jer ada mcm ni, pompuan pun byk kes ada camera.. bahaya kannn

PENALTI : SISTEM UNDIAN – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE
Anda dikehendaki memilih salah seorang dari peserta tersebut untuk disingkirkan dari game ini.
1. Khairul Akmal
2. Emma
Mereka adalah blogger paling kurang aktif pada minggu ini. Sila umumkan keputusan anda dalam kotak komen entri ini :
http://awieomar.blogspot.com/2011/03/p-ramlee.html
(ini kerana keputusan anda perlu dirahsiakan buat masa ini), Sekian terima kasih.
Umumkan keputusan sebelum Ahad 7/10/2012 jam 8pagi.

menakutkan, tapi betollah papa, skang neh nak pergy toilet pun saya dok usha kiri kana atas bawah segala. seriau kalau nampak kamera. baik berjaga-jaga sekarang daripada terkena kemudian hari..hehe

p/s : papa ni pendapat saya je ye, apa kata kalau ruangan komen papa buat pop up window. hehe seronok sikit leh komen banyak2 kat entry lain and lagi senang. hee tapi ni pendapat je yee..:)

tetibe femes pasal kes ni...huhuhu ~ kadang2 sampai x masuk akal bila dgr cter2 mcm ni...apa la jadahnya skodeng lelaki kencing...x geli ke?? kah3.....

Atas permintaan ramai pihak pembaca, so sy pon tukar cara mengomen dlm blog... Terima kasih kat korang semua

 
Copyright © 2014 PaPa BloGGer - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info